Ostutingimused
Sowamoobel.ee e-poe omanik on Sova Sisustus OÜ (reg.kood 12489006).
Ostu-müügilepingu kehtivus, kaupade ja hindade info
Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud kaupade juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muul viisil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba otsa saamisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Kauba saatmiskulud kannab ostja, vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Ligikaudne tarne tähtaeg on märgitud iga kauba juurde, kuid müüjal on õigus mõjuval või temast sõltumata põhjusel etteteatamiseta viivitada kauba tarnimisega.
Garantii ja defektiga kaubad
Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmnesid kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest tarbijale.
Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas kauba üleandmise ajal ostjale, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba olemuse või defektiga (VÕS § 218). E-poel on kohustus lükata vastav eeldus ümber.
Garantii aluseks on arve, mis saadeti Teile e-posti teel.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul E-poe poole, saates e-kirja aadressile info@sowamoobel.ee.
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud kulud.
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
E-pood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtjale selleks, et kaup toimetada kohale.
E-pood saadab ostja e-posti aadressile uudiskirju ning reklaampakkumisi ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel enda e-posti aadressi ning teavitanud oma soovist otsepostituse saamiseks.
Ostja saab igal ajal loobuda saadavatest reklaampakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides reklaampakkumistega e-kirjades toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on E-poe suhtes pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@sowamoobel.ee.
Kui ostja ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin . Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevate vaidluste lahendamine. Komisjonis on ostja kaebuse läbivaatamine tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.